Privacybeleid
Stand: 30-09-2025
1. Voorwoord
De verantwoordelijke in de zin van art. 4 nr. 7 AVG (hierna "wij", "ons/onze") neemt passende maatregelen om de best mogelijke bescherming van uw privacy en de veiligheid van uw persoonlijke gegevens te waarborgen. Deze privacyverklaring beschrijft hoe wij uw persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken, opslaan en openbaar maken wanneer u onze websites bezoekt, onze producten en diensten gebruikt of met ons communiceert.
In het kader van de levering van onze producten en diensten treden wij ook op als verwerker in de zin van art. 4 nr. 8 AVG. De gegevensverwerking die wij uitvoeren in het kader van een verwerkingsovereenkomst bij de levering van onze producten en diensten is beschikbaar in onze verwerkersovereenkomst.
2. Verantwoordelijke voor de gegevensverwerking
De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is:
STRATO GmbH
Otto-Ostrowski-Straße 7
10249 Berlin
Duitsland
E-mail: privacy@strato.com
U kunt onze functionaris voor gegevensbescherming bereiken via:
STRATO GmbH
De functionaris voor gegevensbescherming
Otto-Ostrowski-Straße 7
10249 Berlin
Duitsland
E-mail: privacy@strato.com
3. Welke gegevens wij verwerken
Wij kunnen verschillende soorten persoonlijke gegevens over u verwerken, waaronder:
- Identiteitsgegevens: Naam, gebruikersnaam, titel.
- Contactgegevens/Stamgegevens: Contractgegevens zoals factuuradres, leveringsadres, e-mailadres, telefoonnummers.
- Financiële gegevens: Betalingsgegevens, bankrekeninggegevens.
- Transactiegegevens: Details over betalingen van en aan u, evenals details over producten en diensten die u bij ons heeft gekocht.
- Technische gegevens: IP-adres, browsertype en -versie, besturingssysteem, apparaatinformatie.
- Profielgegevens: Gebruikersnaam en wachtwoord, uw aankopen of bestellingen, uw interesses, voorkeuren, feedback en antwoorden op enquêtes.
- Gebruiksgegevens: Informatie over hoe u onze website, producten en diensten gebruikt.
- Marketing- en communicatiegegevens: Uw voorkeuren voor het ontvangen van marketingberichten van ons en uw communicatievoorkeuren.
4. Hoe wij uw gegevens verwerken
Wij verwerken uw gegevens op verschillende manieren, waaronder:
- Directe interacties: U verstrekt ons uw gegevens wanneer u een account aanmaakt, producten of diensten bestelt, formulieren invult, onze website bezoekt, contact met ons opneemt of feedback geeft.
- Geautomatiseerde technologieën of interacties: Wij verzamelen gegevens over uw apparaten, browsegedrag en patronen wanneer u onze website gebruikt, door middel van cookies en vergelijkbare technologieën.
- Derden of openbaar toegankelijke bronnen: Wij kunnen persoonlijke gegevens over u ontvangen van verschillende derden en openbare bronnen (bijv. via zakenpartners of web crawling).
5. Hoe wij uw gegevens gebruiken
Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens voor de volgende doeleinden:
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens om aan onze contractuele verplichtingen te voldoen en een soepel gebruik van onze aanbiedingen te waarborgen. Dit omvat onder meer het verzamelen van stamgegevens, betalingsinformatie en gebruiksgegevens. Deze gegevens worden gebruikt om uw bestellingen te beheren, technische ondersteuning te bieden en onze diensten voortdurend te verbeteren, en indien nodig uw wijzigingen in het klantengedeelte over te nemen.
Als u van plan bent onze zakenpartner te worden, verwerken wij doorgaans uw contactgegevens, bedrijfsgegevens en contractspecifieke informatie. Wij gebruiken deze informatie om deelname aan onze programma's te beheren, voor de uitvoering van contracten, om de communicatie te vergemakkelijken en de samenwerking te optimaliseren.
Hiervoor verwerken wij uw persoonlijke gegevens zoals uw naam, contactgegevens en betalingsinformatie. Deze gegevens zijn nodig om uw bestellingen af te handelen, het betalingsproces veilig te maken en u een soepele aankoop te garanderen. Bovendien gebruiken wij deze gegevens ook om u facturen te verstrekken.
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens zoals naam, contactgegevens en de communicatiegeschiedenis, evenals de inhoud van uw aanvraag bij de klantenservice. Deze informatie is noodzakelijk om uw verzoek efficiënt te behandelen en de gewenste ondersteuning te waarborgen.
Voor het beheer en de authenticatie van uw account verwerken wij persoonlijke gegevens zoals uw naam, e-mailadres en inloggegevens. Deze gegevens zijn nodig om de toegang tot uw account te beveiligen, uw identiteit te verifiëren en u een gepersonaliseerd gebruik van onze diensten mogelijk te maken.
Voor de verbetering en personalisatie van onze website verwerken wij gegevens zoals gebruiksgedrag, IP-adressen en cookies. Deze informatie helpt ons de functionaliteit van onze website te optimaliseren, inhoud aan uw interesses aan te passen en u een persoonlijke gebruikerservaring te bieden. Meer informatie vindt u ook in ons cookiebeleid onder punt 14.
Om u marketingberichten te sturen of voor telefonische reclame, verwerken wij uw stamgegevens en uw gebruiksgegevens. Deze informatie gebruiken wij om u te informeren over onze producten, diensten en aanbiedingen die voor u interessant kunnen zijn. Meer informatie over onze marketingactiviteiten vindt u met name onder punt 6.
Wij verwerken uw contactgegevens, zoals uw e-mailadres of postadres. Deze gegevens worden gebruikt om ervoor te zorgen dat u belangrijke informatie over uw contracten en onze diensten ontvangt. Wij sturen u bijvoorbeeld informatie over de functie en het gebruik van uw producten, contractuitbreidingen of prijswijzigingen.
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, in het bijzonder voor de naleving van fiscale, boekhoudkundige en registratieplichten, evenals voor de naleving van voorschriften ter bestrijding van witwassen en terrorismefinanciering, en indien nodig ook op grond van overheidsopdrachten in verband met de daarvoor relevante telecommunicatiewetten. Bovendien zijn wij in bepaalde gevallen ook verplicht, op grond van de Digital Services Act (DSA), klachten over klantensites te onderzoeken.
Hierbij verwerken wij uw persoonlijke gegevens, zoals contactgegevens en contractinformatie. Deze gegevens zijn nodig om aan onze contractuele plichten te voldoen, de contractuitvoering te waarborgen en in geval van wanbetaling onze vorderingen af te dwingen.
Voor fraudepreventie en voorkoming van wanbetalingen verwerken wij bepaalde persoonlijke gegevens, waaronder transactie- en betalingsinformatie. Deze gegevensverwerking helpt ons verdachte activiteiten te detecteren, risico's te minimaliseren en de financiële zekerheid voor zowel u als ons te waarborgen. Wij controleren hierbij of er bij uw online bestelling aanwijzingen zijn voor misbruik van onze webservice of voor pogingen tot fraude via het door u gebruikte eindapparaat. Bovendien worden uw apparaatgegevens vergeleken met gegevens van apparaten van waaruit in het verleden frauduleuze handelingen zijn verricht of een vermoeden bestond. Doorgaans controleren medewerkers van IONOS of een dienstverlener de resultaten op relevante plaatsen ook handmatig.
Voor Business Intelligence-analyses verwerken wij gegevens om inzichten te verkrijgen die ons helpen onze bedrijfsprocessen te optimaliseren en strategische beslissingen te nemen. Hierbij gebruiken wij geaggregeerde en geanonimiseerde gegevens, waar mogelijk, om trends te herkennen en de efficiëntie van onze diensten te verbeteren.
Voor de verbetering van onze producten en diensten verwerken wij informatie zoals feedback, gebruiksgegevens en marktanalyses. Deze gegevens helpen ons onze aanbiedingen te optimaliseren, nieuwe functies te ontwikkelen en uw klantervaringen voortdurend te verbeteren.
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor het uitvoeren van gratis producttests. Wij gebruiken uw registratiegegevens, zoals namen, uw contactgegevens en overige aanmeldgegevens, om u toegang te geven tot de producttest en om u per e-mail reclame te sturen voor dezelfde of vergelijkbare producten.
Om u de optimale ondersteuning te bieden bij de passende productkeuze, bieden wij gratis productpresentaties aan in de vorm van webinars of productdemo's. Voor de uitvoering van de webinars en productdemo's verwerken wij uw registratiegegevens zoals namen, uw contactgegevens en overige aanmeldgegevens. Deze gegevens zijn noodzakelijk om u toegang te geven tot onze evenementen.
Voor de probleemoplossing in onze producten en diensten verwerken wij relevante gegevens zoals technische logboeken, foutmeldingen en gebruiksgegevens. Deze gegevens zijn noodzakelijk om technische problemen snel te identificeren en op te lossen, om u een soepel gebruik van onze aanbiedingen te garanderen.
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor de aanmelding en uitvoering van prijsvragen. Meer informatie over de gegevensverwerking in het kader van de prijsvraag vindt u doorgaans in de desbetreffende deelnamevoorwaarden van de prijsvraag.
Im Rahmen des Einsatzes und Trainings von KI verarbeiten wir Daten, um Ihnen KI-Anwendungen zur Verfügung zu stellen und um die Leistungsfähigkeit und Effizienz unserer KI- Anwendungen zu verbessern. Dies betrifft Anwendungen in den Bereichen Produkte und Dienstleistungen, Betrugsprävention, Kundensupport sowie Marketing. Wir verarbeiten hierbei in der Regel aggregierte Daten. Sofern wir jedoch personenbezogenen Daten verarbeiten, wurden entsprechende Löschroutinen implementiert.
In het kader van het gebruik en de training van KI verwerken wij gegevens om u KI-toepassingen ter beschikking te stellen en om de prestaties en efficiëntie van onze KI-toepassingen te verbeteren. Dit betreft toepassingen op het gebied van producten en diensten, fraudepreventie, klantenservice en marketing. Wij verwerken hierbij doorgaans geaggregeerde gegevens. Indien wij echter persoonlijke gegevens verwerken, zijn passende verwijderingsroutines geïmplementeerd.
Voor het opnemen en opslaan van telefoongesprekken voor kwaliteits- en bewijsdoeleinden verwerken wij gespreksgegevens om de servicekwaliteit te verbeteren en, indien nodig, communicatiebewijzen te voeren.
Voor de controle via sanctielijsten verwerken wij uw persoonlijke gegevens om ervoor te zorgen dat wij voldoen aan onze wettelijke verplichtingen en zaken doen in overeenstemming met internationale voorschriften. Deze controle dient om potentiële risico's te identificeren en de naleving van handelsbeperkingen te waarborgen.
In het kader van web crawling-activiteiten verzamelen wij openbare gegevens van internet om trends te analyseren, onze diensten te verbeteren en marktonderzoek te doen. Hierbij zorgen wij ervoor dat alleen openbaar toegankelijke informatie wordt verwerkt om te voldoen aan de wetgeving inzake gegevensbescherming.
Binnen de bedrijfsgroep kan een gegevensuitwisseling plaatsvinden met verbonden bedrijven van IONOS Group SE of United Internet AG om synergieën te creëren en daarbij in het bijzonder administratieve processen, webpresentaties en diensten/producten te optimaliseren.
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens ook indien u onze aanwezigheid binnen sociale media bezoekt. Hieronder vallen met name de gegevens die u zelf verstrekt.
6. Gegevensverwerking voor marketingdoeleinden
Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens voor marketingdoeleinden om u geïndividualiseerde aanbiedingen en informatie over onze producten en diensten te sturen. Hierbij laten wij ons leiden door onze gerechtvaardigde belangen om onze klantrelaties te versterken en onze diensten en producten continu te verbeteren. Wij gebruiken hiervoor ook machine learning om individuele productaanbevelingen te berekenen. Machine learning dient om efficiënt en gericht reclame te maken voor onze klanten. De basis voor de berekeningen is het betreffende gebruiksgedrag van de klanten binnen onze websites en eventueel ook de websites van de verbonden bedrijven van IONOS Group SE. Wij hebben hierbij een overwegend gerechtvaardigd belang om door het gebruik van machine learning bedrijfsprocessen te optimaliseren of producten aantrekkelijker te maken. Ter bescherming van uw gegevens hebben wij echter alle persoonlijke gegevens zoveel mogelijk geanonimiseerd of passende verwijderingsroutines geïmplementeerd.
Om gerichte reclame in de vorm van advertenties op portals van onze marketingpartners of onze verbonden bedrijven te versturen, gebruiken wij ook diensten zoals Meta Custom Audiences, LinkedIn Matched Audiences, TikTok Custom Audiences, Reddit Custom Audiences en Google Customer Match. Wij sturen hierbij stamgegevens (e-mailadres, telefoonnummer, postcode, land) naar onze marketingpartners. De gegevens worden hierbij echter niet in platte tekst verzonden, maar vooraf gehasht met behulp van het SHA 256-algoritme en vervolgens verzonden. Daarna vindt er een vergelijking plaats door de marketingpartner met eigen, dezelfde gegevens, om vervolgens gerichte gepersonaliseerde reclame in de vorm van advertenties weer te geven op de portals van de betreffende marketingpartner of onze verbonden bedrijven.
Soort gegevens:
- Stamgegevens (bijv. contractgegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer)
- Informatie over uw interacties met onze diensten (bijv. bezochte pagina's, gekochte producten)
- Demografische gegevens (bijv. leeftijd, geslacht)
- Uw voorkeuren en interesses
- Gebruiksgegevens (gegevens die ontstaan bij het gebruik van websites, diensten en producten, inclusief analyse van klikgedrag)
Gebruiksdoeleinden:
- Verzenden van nieuwsbrieven en commerciële e-mails
- Weergave van gepersonaliseerde advertenties op onze websites en andere platforms
- Uitvoeren van klantenenquêtes en marktonderzoek
- Analyseren van klantgedragsgegevens om onze producten en diensten te verbeteren
- Telefonisch contact opnemen voor reclamedoeleinden
- Gebruik en training van KI
- Gegevensoverdracht tussen verbonden bedrijven
Rechtsgrondslag:
De rechtsgrondslag voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor marketingdoeleinden is ons gerechtvaardigd belang en de door u gegeven toestemming voor geselecteerde gegevensverwerkingen.
Recht van bezwaar:
U heeft het recht om te allen tijde bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor marketingdoeleinden. Als klant kunt u uw instellingen voor het ontvangen van nieuwsbrieven, telefonisch contact en commerciële e-mails te allen tijde wijzigen via uw klantenpaneel (Control-Panel) of uw bezwaar indienen via: privacy@strato.com
7. Rechtsgrondslagen voor de verwerking
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens op de volgende rechtsgrondslagen:
- Uitvoering van het contract: De verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een contract met u of voor de uitvoering van precontractuele maatregelen.
- Toestemming: U heeft toestemming gegeven voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor specifieke doeleinden.
- Gerechtvaardigde belangen: De verwerking is noodzakelijk voor onze gerechtvaardigde belangen, tenzij uw belangen of fundamentele rechten en vrijheden zwaarder wegen. Gerechtvaardigde belangen die wij nastreven zijn met name: financiële belangen, direct marketing, fraudepreventie, KI-gebruik en training, gegevensoverdracht aan verbonden bedrijven, verbetering van de technische infrastructuur, verbetering van onze producten/diensten en webpresentaties, kostenbesparingen en procesoptimalisatie.
- Wettelijke verplichting: De verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting waaraan wij onderworpen zijn.
8. Doorgifte van uw gegevens
Indien nodig geven wij uw persoonlijke gegevens door aan de volgende categorieën ontvangers:
Uw gegevens kunnen ook worden doorgegeven aan technologieleveranciers die diverse technische diensten leveren ter ondersteuning en optimalisatie van het online aanbod. Deze categorie omvat onder meer aanbieders van cookies en andere trackingtechnologieën, van anti-fraude software zoals reCAPTCHA, Friendly CAPTCHA en fraudedetectietools zoals Crif en ThreatMetrix, evenals bedrijven die sociale mediaplatforms exploiteren, waaronder Facebook Ireland Ltd., Twitter Inc., Google LLC, LinkedIn Ireland Unlimited Company en Xing New Work SE.
Dit omvat partners die ondersteuning bieden bij de uitvoering van digitale marketingstrategieën, de analyse van gebruikersgegevens en de doelgroepanalyse. Voorbeelden zijn Google Analytics voor webanalyses, HubSpot voor CRM- en marketingautomatiseringstools, evenals andere gespecialiseerde marketingpartners zoals Meta, LinkedIn en Reddit.
Om een breed scala aan diensten te kunnen aanbieden, vindt ook doorgifte van gegevens plaats in het kader van partnerschappen voor productontwikkeling en marketingdoeleinden. Partners zoals Salesforce voor CRM-oplossingen, OpenAI voor AI-gestuurde diensten of Atlassian voor statusinformatiediensten vallen in deze categorie. Daarnaast zetten wij ook betalingsverwerkers zoals PayPal, domeinregistraties, incassobureaus en dienstverleners op het gebied van klantenservice in.
In overeenstemming met wettelijke verplichtingen kunnen gegevens worden doorgegeven aan overheidsinstanties, justitiële autoriteiten of andere officiële instanties, zowel voor de naleving van wettelijke vereisten als ter bescherming van de rechten van het bedrijf.
Binnen de bedrijfsgroep kan een gegevensuitwisseling plaatsvinden met verbonden bedrijven van de IONOS Group SE of de United Internet AG om administratieve processen en diensten te optimaliseren.
9. Internationale gegevensoverdracht
Wij kunnen uw persoonlijke gegevens overdragen naar landen buiten de Europese Unie (EU) en de Europese Economische Ruimte (EER). In dergelijke gevallen zullen wij ervoor zorgen dat passende garanties worden getroffen om uw gegevens te beschermen binnen het kader van de wettelijke vereisten, tenzij u ons uw toestemming heeft gegeven voor de gegevensoverdracht in het individuele geval.
10. Gegevensbeveiliging
Wij hebben passende beveiligingsmaatregelen genomen om uw persoonlijke gegevens te beschermen tegen verlies, misbruik, ongeoorloofde toegang, openbaarmaking, wijziging of vernietiging.
11. Opslagduur
Wij bewaren uw persoonlijke gegevens in principe alleen zolang als nodig is voor de in deze privacyverklaring genoemde doeleinden of zolang wij wettelijk verplicht of gerechtigd zijn om dit te doen vanwege bewaartermijnen. Zo bewaren wij uw persoonlijke gegevens bijvoorbeeld gedurende de looptijd van een met u gesloten overeenkomst. Indien een gegevensverwerking echter gebaseerd is op de rechtsgrondslag van een toestemming of een gerechtvaardigd belang, dan bewaren wij uw gegevens in de regel totdat u uw intrekking of bezwaar indient.
Verdere informatie over individuele bewaartermijnen vindt u hieronder als voorbeeld:
Contractgegevens: Opgeslagen gedurende de duur van de contractuele relatie en daarna, indien wettelijke bewaarplichten (bijv. 10 jaar op basis van fiscale en handelsrechtelijke bepalingen) bestaan.
Factuurgegevens: Tot beëindiging van het contract en daarna, om te voldoen aan wettelijke verplichtingen (tot 10 jaar).
Chat- en communicatiegegevens/gespreksopnames: Chat- of gespreksgeschiedenissen worden 90 dagen bewaard. Indien een chat of telefoongesprek leidt tot het sluiten van een contract, wordt het relevante deel bewaard voor de duur van het contract + indien nodig wettelijke termijn (tot 10 jaar).
Prijsvragen: Gegevens die in het kader van prijsvragen worden verwerkt, worden in de regel na beëindiging van de prijsvraag gewist, tenzij er geen verdere bewaartermijnen zijn of de deelnemer heeft ingestemd met verder gebruik van de gegevens.
Inzageverzoeken: Indien betrokkenen hun recht op inzage jegens ons uitoefenen, bewaren wij de gegevens voor de duur tot het verstrekken van de volledige inzage en daarna tot 3 jaar.
Contactformulieren/contactpunten: Gegevens die in het kader van aanvragen via contactformulieren of contactpunten worden verwerkt, bewaren wij in de regel tot de volledige afhandeling van de aanvraag, tenzij er verdere wettelijke bewaartermijnen bestaan.
Analyse- en trackinggegevens: Gegevens die worden gebruikt om diensten te verbeteren, worden in de regel voor een korte tijd bewaard, bijv. gedurende de levensduur van de cookie.
Beveiligings- en fraudepreventiegegevens: In de regel tot 6 maanden bewaard. Langere bewaartermijnen zijn echter doelgericht mogelijk.
Friendly Captcha- en reCAPTCHA-gegevens: Bewaard tot het doel (veiligheidscontrole) is bereikt.
Marketinggegevens: Worden in de regel bewaard tot bezwaar wordt gemaakt.
KI-gebaseerde gegevens: In de regel betreft het geaggregeerde gegevens. Indien de persoonlijke referentie niet kan worden uitgesloten, worden de gegevens bewaard tot het doel is bereikt en vervolgens gewist.
Marketing- en nieuwsbriefgegevens: Opgeslagen tot intrekking van de toestemming of vervulling van het doel.
Evaluatie- en enquêtegegevens: Tot beëindiging van het contract of vervulling van het doel, zoals uiterlijk 24 maanden na een enquête voor de verbetering ervan.
Google Analytics en vergelijkbare trackingdiensten: Tijdelijk beperkt door cookie-instellingen of totdat de intrekking plaatsvindt.
Reacties in blogs: Reacties blijven staan totdat de blog wordt verwijderd of de reactie als juridisch bedenkelijk wordt beschouwd.
Webinars en demo's/producttests: Gegevens worden bewaard tot de uitvoering van het webinar/de demo of de producttest en eventueel gebruikt voor vervolgcommunicatie.
Cloud-gegevens en IT-diensten: Opslag tot verwijdering door de gebruiker of bij einde contract.
CDN en webdiensten: Gegevens worden bewaard tot beëindiging van de dienst of door verwijderingsverzoek van de gebruiker.
Logbestanden en tijdelijke opslaggegevens: Vaak tussen enkele dagen tot maximaal 60-90 dagen, afhankelijk van de concrete veiligheids- of operationele behoefte.
12. Geautomatiseerde besluitvorming/profiling
Er vindt geen geautomatiseerde besluitvorming in de zin van art. 22 AVG plaats, inclusief profilering, die juridische gevolgen voor u heeft of u op aanmerkelijke wijze beïnvloedt, tenzij dit wettelijk is toegestaan.
13. Uw rechten
U heeft de volgende rechten met betrekking tot uw persoonlijke gegevens:
- Recht op informatie: U heeft het recht om informatie te ontvangen over uw opgeslagen gegevens.
- Recht op rectificatie: U heeft het recht om onjuiste gegevens te laten corrigeren.
- Recht op verwijdering: U heeft het recht om de verwijdering van uw gegevens te verzoeken.
- Recht op beperking van de verwerking: U heeft het recht om de verwerking van uw gegevens te beperken.
- Recht op gegevensoverdraagbaarheid: U heeft het recht om uw gegevens in een overdraagbaar formaat te ontvangen.
- Recht van bezwaar: U heeft het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens.
- Recht van intrekking: U heeft het recht om een eenmaal gegeven toestemming te allen tijde in te trekken.
- Recht om een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit: U heeft bovendien het recht om te allen tijde een klacht in te dienen bij een bevoegde toezichthoudende autoriteit voor gegevensbescherming.
Voor de uitoefening van uw rechten kunt u de contactgegevens gebruiken die onder punt 2 zijn vermeld. Als klant heeft u bovendien te allen tijde de mogelijkheid om de gegevensverwerking die op u betrekking heeft in te zien of te wijzigen in het klantenpaneel (Control-Panel).
14. Cookies en vergelijkbare technologieën
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren en te personaliseren en u relevante advertenties te tonen. Meer informatie vindt u in onze Cookiebeleid
15. Wijzigingen in deze privacyverklaring
Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd bijwerken. De huidige versie wordt op deze website gepubliceerd.