Veelgestelde vragen
Hosting en domeinen
Klanteninformatie: zo werkt STRATO tijdens de COVID- 19-pandemieContract en factuur
Wat is de service-pin en waar vind ik deze?PHP
Wat is STRATO PHP Extended Support?Veelvoorkomende problemen
De STRATO klantenloginBelangrijke vragen
Zo maak je verbinding met de SFTP-serverSitebuilder
Zo kun je een domeinnaam toewijzen aan je SitebuilderZoek je hulp bij een van deze thema's?
Vind je niet wat je zoekt?
Hotline
020 - 703 82 32 020 - 703 82 32
Hotline gesloten Hotline geopend
Ma-Vr 10:00 - 14:00 uur
Hou je klantnummer en service-pin ter identificatie gereed. Je service-pin vind je rechtsboven in de klantenlogin naast je klantnummer.
Zo maak je een eigen e-mailhandtekening
Met een e-mailhandtekening (signature) kun je bij elke e-mail extra informatie meesturen. Dit kan informatie over je bedrijf zijn of verwijzingen naar je website en contactgegevens. Met HTML kun je ook eigen opmaak toevoegen. Met een e-mailhandtekening wordt onder het eigenlijke bericht aanvullende informatie over de afzender getoond. Bij bedrijven zijn dat bijvoorbeeld contactgegevens of […]
Belangrijk: binnenkort is PHP Extended Support voor PHP 7.2 beschikbaar
De community-ondersteuning van PHP 7.2 is in november 2020 gestopt. Om ervoor te zorgen dat je deze versie tóch kunt blijven gebruiken, bieden wij je de service PHP Extended Support aan. Maar wat houdt deze dienst in? In dit blog lees je het. PHP Extended Support: alle informatie op een rij Eerder schreven we er […]
Blog opruimen: oude artikelen verwijderen of bijwerken
Met een goed onderhouden blog blijf je aantrekkelijk voor lezers. Bovendien krijgt actuele content een hogere ranking in Google. Wij vertellen je wat je met oude blogartikelen kunt doen.