Een paar klikken en klaar: onze 30 dagen geld-terug-garantie

Een paar klikken en klaar: onze 30 dagen geld-terug-garantie

Heb je genoeg aan een Sitebuilder pakket of heb je voor je project toch een hostingpakket nodig? Sommige dingen moeten we eerst uitproberen, voordat we weten of het wel de juiste oplossing is. Bij ons is dat ook mogelijk met de 30 dagen geld-terug-garantie voor alle producten. Dat past bij ons belofte ‘Webhosting #faireenvoudigd’.

Alle producten zonder risico testen: van webshop tot server

Het bijzondere aan de geld-terug-garantie is dat deze geldt voor alle producten, van webshops tot domeinen. Nadat je een product besteld hebt, heb je meteen de beschikking over het volledige pakket met alle beschikbare functies.  Dit is bijvoorbeeld handig als je een webshop gekocht hebt en wilt kijken of het systeem past bij jouw bedrijf.

30 dagen geld-terug-garantie
#Faireenvoudigd

‘‘Er zijn geen uitzonderingen‘’, legt STRATO CEO dr. Christian Böing uit. ‘‘We hebben er alles aan gedaan om de 30 dagen geld-terug-garantie zonder beperkingen om te zetten. Daarom geldt de garantie bij nieuwe bestellingen voor elk product en eventuele extra features.’’

Onze tevredenheidsgarantie

Eénvijfde van de consumenten is ontevreden met minstens één van zijn mobiele telefoon-, internet of webhostingcontracten. Dit bleek uit het forsa-onderzoekTelefoon, internet en webhosting: consumenten en hun aanbieders van augustus 2016, uitgevoerd in opdracht van STRATO onder 1.000 Duitsers van 18 jaar of ouder. ‘’Ik wil geen klanten in ons bestand hebben, die ontevreden zijn met een product en alleen klant blijven, omdat wij hen daartoe middels oneerlijke opzegprocedures zouden dwingen’’, aldus Christian Böing.

Met de geld-terug-garantie bieden we klanten de mogelijkheid om onze producten uitvoerig te testen, zonder risico. Voor zowel zakelijke als privéklanten geldt dat zij hun bestelling binnen 30 dagen eenvoudig online kunnen opzeggen.

30 dagen geld-terug-garantie: zo werkt het

Je kunt heel eenvoudig vanuit je klantenlogin het betreffende product opzeggen. Onder het menupuntContract wijzigen zie je al je producten. Ben je nog binnen de termijn van 30 dagen, vind je onder de knop Pakket opzeggen de optie 30-dagen geld-terug-garantie.  Met enkele klikken heb je je contract opgezegd en zullen wij het reeds betaalde bedrag terugstorten op je rekening. Anders dan bij sommige aanbieders storten wij het volledige bedrag van het pakket terug inclusief setupkosten. Het bedrag staat meestal binnen drie weken op je bankrekening.

Met de 30 dagen geld-terug-garantie geven we je de tijd om onze producten te leren kennen. Uiteindelijk willen we graag dat je tevreden bent en klant blijft!

Zoekwoorden:

Delen

  1. Jorick Ritsema zei op

    Ik heb ook gebruik gemaakt van 30 dagen niet goed geld terug en ik zit nu met een incasso bureau… ook is contact met Strato onmogelijk nu mijn account inactief is na opzegging. Best jammer. Ik was tevreden met jullie, alleen niet met het product.

    Beantwoorden
    • Jorrit van der Heide zei op

      Beste Jorick,

      Bedankt voor je bericht. Heel vervelend dat je een incassobureau op open facturen blijft attenderen. Dat zou niet mogen gebeuren na het opzeggen met de 30 dagen geld-terug-regeling. Helaas kon ik geen actief klantnummer onder jouw naam meer vinden. Laat het graag weten, mocht ik iets over het hoofd hebben gezien.

      Met hartelijke groet,

      Jorrit

      Beantwoorden
  2. Ray de Vries zei op

    30 dagen geld terug is een goede garantie, en ja ik heb nog even voor de 30 dagen voorbij zijn, maar hoe snel antwoord de klantenservice normaal, want ik heb een vraag uitstaan (nu ander halve dag) en nog geen respons anders dan we gaan uw vraag snel beantwoorden en bellen u misschien op vanaf een duits nummer. mocht response te lang op zich laten wachten dan haak ik toch af.

    Beantwoorden
  3. Henry Leijtens zei op

    Ik heb bij jullie sitebuilder en webshop now basic genomen om te proberen het werk echter niet voor mij de webshop kwam er eerst 3 keer in staan toen is er een afgehaald mer er staan er nog steeds 2 ik wil de 30 dagen regel gebruiken maar dat blijkt niet te kunnen omdat het zakelijk is als ik echter ook deze pagina bekijk is dit niet terug te zien?

    Beantwoorden
    • Jorrit van der Heide zei op

      Beste Henry,

      Bedankt voor je reactie. We maken dit ook graag voor je in orde. Omdat nog niet duidelijk was wat je met je domein wilt doen, heb ik je net een mail gestuurd. We zien je antwoord graag tegemoet, zodat we het kunnen regelen. Bedankt alvast!

      Hartelijke groet,

      Jorrit

      Beantwoorden
  4. M Kösters zei op

    Kan de dertig dagen regeling niet vinden. En reactie van Strato is alleen maar dat het druk is en dat ze geen tijd hebben. Is Srato een synoniem voor oplichtersbedrjf?

    Beantwoorden
    • Jorrit van der Heide zei op

      Hi,

      Bedankt voor je vraag over de dertig-dagen-terug-garantie. Vervelend dat je deze niet direct kon vinden.

      Om een pakket dat je de afgelopen 30 dagen hebt besteld op te zeggen, ga je naar “Mijn contract” (rechtsboven) en vervolgens naar “Contract wijzigen” en “Opzeggen”. Hier kun je het pakket selecteren dat je wilt opzeggen. In deze FAQ wordt het stap voor stap uitgelegd. Zo kun je van de dertig dagen geld-terug-garantie gebruikmaken.

      Laat het graag weten, mocht het nog onduidelijk zijn.

      Hartelijke groet,

      Jorrit

      Beantwoorden
  5. Merijn zei op

    Hallo, ik heb zojuist een vps afgesloten (1 jaar contract). Echter ben ik niet tevreden met de vps. Kan geldt de 30 dagen niet tevreden geld terug echter voor mij?

    Beantwoorden
    • Jorrit van der Heide zei op

      Beste Merijn,

      Bedankt voor je vraag. Jammer dat de VPS niet aan jouw eisen voldoet. Inderdaad kun je binnen dertig dagen je pakket opzeggen en je geld weer terugkrijgen.

      Om je pakket op te zeggen, ga je naar “Mijn contract” (rechtsboven) en vervolgens naar “Contract wijzigen” en “Opzeggen”. Hier kun je het pakket selecteren dat je wilt opzeggen. In deze FAQ wordt het stap voor stap uitgelegd.

      Mocht je er niet uitkomen of andere vragen hebben, helpt onze klantenservice je uiteraard ook graag verder.

      Met hartelijke groet,

      Jorrit

      Beantwoorden
Meer reacties tonen

Je kunt pas een reactie plaatsen nadat je ons privacybeleid en cookies hebt geaccepteerd. Om privacyredenen mogen wij jouw persoonsgegevens anders niet verwerken.

Klik onderaan de pagina op de blauwe button OK. Nadat je de pagina opnieuw hebt geladen, kun je een reactie achterlaten.

 

Deze website maakt gebruik van cookies voor onder andere Google Analytics. Deze melding verdwijnt zodra je de cookies hebt geaccepteerd. Meer informatie