Nettiquette

Beste STRATO klant, beste STRATO fan,

Wij bieden: een luisterend oor via onze social media-kanalen. Via ‘STRATO helpt’ (Facebook en X) beantwoorden we graag al je persoonlijke klantvragen. Op onze ‘STRATO NL’ pagina bieden we je meer achtergrondinformatie over het bedrijf en de verschillende STRATO producten. Dat is ook de aangewezen pagina voor algemene vragen, feedback, kritiek en tips. Dit horen wij namelijk graag van jullie. Daarbij hopen we op constructieve feedback, ideeën en opmerkingen en verheugen we ons op een vriendelijke en respectvolle dialoog, waarbij tolerant en respectvol wordt omgegaan met onze fans en ons bedrijf.

Wij vragen jullie: post geen persoonlijke gegevens zoals klantnummers of e-mailadressen. Je reactie is namelijk openbaar en voor iedereen te zien. Mochten we voor het beantwoorden van je vraag meer informatie nodig hebben, geven we je hiervoor een e-mailadres. Hou ook rekening met de algemene gedragsregels voor Facebook en X (Twitter).

Wij verwijderen: posts met persoonlijke gegevens en posts met dezelfde inhoud. Verder verwijderen we posts met scheldwoorden, beledigingen, reclame-uitingen, spam, massaposts zonder duidelijk toegevoegde waarde voor ons, aanwijsbaar onjuiste feiten, inhoud die indruist tegen de wet, zoals auteursrecht en persoonlijkheidsrecht, pornografische/racisitische/geweldsverheerlijkende, bedrijfsgevoelige informatie en alles wat niet direct te maken heeft met het thema of met STRATO.

STRATO is niet verantwoordelijk voor berichten die door social media gebruikers op de social media kanalen van STRATO NL gepost worden. Hierbij inbegrepen zijn berichten op onze timeline, commentaren, foto’s, video’s en links.
Bedankt voor je begrip!

 

Deze website maakt gebruik van cookies voor onder andere Google Analytics. Deze melding verdwijnt zodra je de cookies hebt geaccepteerd. Meer informatie