Je e-mail is verstuurd.

Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?

Met de STRATO 30 dagen geld-terug-garantie heb je mogelijkheid om je bestelling te annuleren.

 Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-1.png

Je kunt direct in de STRATO klantenlogin opzeggen/annuleren met slechts een paar klikken. Alles wat je nodig hebt, is je klantnummer en je klantenwachtwoord.

Let op: een annulering van de bestelling inclusief het domein is onherroepelijk en kan niet ongedaan worden gemaakt.

Ga naar de STRATO klantenlogin en klik op Contract wijzigen > Opzeggen.

Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-1.png

In de volgende weergave zie je een overzicht van alle diensten die onder je klantnummer zijn ondergebracht. Door op het pijlsymbool te klikken, zie je de domeinen en de eventueel aanwezige extra artikelen die in het pakket zijn opgenomen.

Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-2.png

Je kunt de gehele bestelling annuleren door te klikken op Pakket opzeggen/annuleren of alleen afzonderlijke domeinen of extra diensten annuleren door te klikken op Domein opzeggen of Extra artikel opzeggen in de betreffende regel van het domein of  artikel. 

Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-1.png

 In de volgende stap kun je de bestelling annuleren.

Geef aan waarom je het contract wilt beëindigen, selecteer de optie Pakket opzeggen / Per direct opzeggen (30 dagen geld-terug-garantie) en klik op Verder.

Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-1.png

Voer ten slotte ter bevestiging je wachtwoord in, en klik op Pakket opzeggen.

 Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?-2.png

Let op: een annulering van de bestelling inclusief het domein is onherroepelijk en kan niet ongedaan worden gemaakt.
Als je je domein wilt blijven gebruiken, verhuis dan je domein naar een domeinpakket voordat je het opzegt.
Heeft dit artikel je geholpen?