Hoe kan ik een bestelling bij STRATO annuleren?
Met de STRATO 30 dagen geld-terug-garantie heb je mogelijkheid om je bestelling te annuleren.
Je kunt direct in de STRATO klantenlogin opzeggen/annuleren met slechts een paar klikken. Alles wat je nodig hebt, is je klantnummer en je klantenwachtwoord.
Ga naar de STRATO klantenlogin en klik op Contract wijzigen > Opzeggen.
In de volgende weergave zie je een overzicht van alle diensten die onder je klantnummer zijn ondergebracht. Door op het pijlsymbool te klikken, zie je de domeinen en de eventueel aanwezige extra artikelen die in het pakket zijn opgenomen.
Je kunt de gehele bestelling annuleren door te klikken op Pakket opzeggen/annuleren of alleen afzonderlijke domeinen of extra diensten annuleren door te klikken op Domein opzeggen of Extra artikel opzeggen in de betreffende regel van het domein of artikel.
In de volgende stap kun je de bestelling annuleren.
Geef aan waarom je het contract wilt beëindigen, selecteer de optie Pakket opzeggen / Per direct opzeggen (30 dagen geld-terug-garantie) en klik op Verder.
Voer ten slotte ter bevestiging je wachtwoord in, en klik op Pakket opzeggen.