Zo verkoop jij online jouw producten

Zo verkoop jij online jouw producten

Met de hashtag #shoplocal ondersteunen veel klanten op dit moment hun lokale winkels. Wil jij je producten ook online verkopen? Dan leggen we je uit hoe je eenvoudig en snel je eigen webshop opzet.

We nemen je mee langs een paar hindernissen die je moet overwinnen en laten zien hoe gemakkelijk dat eigenlijk gaat. We zetten de belangrijkste zaken waar je aan moet denken op een rij.

Wat is het juiste shopsysteem?

Er zijn talloze webshopsystemen verkrijgbaar. In je zoektocht kom je waarschijnlijk twee mogelijkheden tegen: een open source-software en een systeem dat je kunt huren. Wie snel in e-commerce aan de slag wil, kiest meestal voor zo’n huuroplossing. Ben je je nog aan het oriënteren? In dit artikel zetten we verschillende webshopsystemen op een rijtje:

Een huur-webshop zoals STRATO Webshop Now is gebaseerd op een modulair systeem met een setup-wizard. Dat betekent dat je met een paar klikken je shop kunt bouwen. Je bent dus supersnel online. Je individuele design, de producten en eigen configuratie voeg je gemakkelijk toe.

Jouw shop: jouw producten & inkomen

Misschien overweeg je om je producten via derden te verkopen. Dat vergt niet veel technische inspanning, maar je flexibiliteit en je inkomen kunnen eronder lijden.

We willen je aanmoedigen om vooral eigen baas te blijven in de online business. Waarom? Er zijn vijf voordelen en die lees je hier:

Je eigen webshop starten

Beginner of professional? Maakt niet uit

Je webshop kan in een handomdraai klaar zijn met STRATO Webshop. Dat werkt intuïtief en je hebt geen technische kennis nodig. Met de setup-wizard ga je stap voor stap door de configuratie. Dus maak je geen zorgen als online verkopen iets compleet nieuws voor je is. Je beslist zelf hoe complex je het wilt maken.

Om je winkel een individueel tintje te geven, kun je kiezen uit verschillende designs. Ook het integreren van een eigen logo en foto’s is natuurlijk mogelijk. Er zijn verschillende betaalmethoden en het plaatsen van een contactformulier gaat met slechts één klik. Hier lees je meer over de belangrijkste opties van onze webshops.

Vragen? De STRATO klantenservice helpt

Raak je overweldigd door alle input? Geen nood, we gaan je helpen. Onze supportafdeling staat gratis ter beschikking om al je vragen te beantwoorden. Je kunt onze collega’s van maandag tot en met vrijdag bereiken via ‘Hulp & contact’ op onze website, en via Facebook en Twitter.

Nog twijfel? Hier vind je inspiratie!

Doe het gewoon zoals vele anderen voor je. Neem een kijkje in de webshops van onze klanten. We introduceren een aantal van hen op ons blog. Hier lees je ook met welke uitdagingen deze verkopers te maken hebben en wat ze zo goed vinden aan hun STRATO webshop.

In het volgende artikel stellen we je bijvoorbeeld aan Chanella voor. Zij zegt dat ze een technische leek is, maar ze heeft haar STRATO Webshop met weinig moeite opgezet:

Chanella steunt met haar webshop boeren en vluchtelingen op Lesbos

Geen weg terug?

Weet je niet zeker of een webshop wel de juiste oplossing is? Je komt er eenvoudig achter, namelijk door het gewoon te proberen. Is de Webshop Now toch niet wat je had verwacht? Dan kun je altijd gebruikmaken van de 30 dagen geld-terug-garantie:

Een paar klikken en klaar: onze 30 dagen geld-terug-garantie

Daarnaast kun je zelf de looptijd van je contract bepalen. Wil je slechts tijdelijk producten online verkopen? Dan kies je voor een looptijd van een maand. Natuurlijk kun je je contract altijd verlengen. Wil je dat je webshop groeit en zich over een lange periode ontwikkelt? Dan kun je voor een looptijd van 12 maanden kiezen. Hiermee bespaar je maandelijks geld.

Aan de slag

Genoeg theorie, het is tijd voor de praktijk. Ontdek de verschillende webshops op onze productpagina en kies de webshop die het beste past bij jou en je bedrijf.

Zoekwoorden: ,

Delen

  1. Johnn Kleine zei op

    hallo, ik heb een webshop bij jullie en die krijg ik niet online. alleen met de strato cijfers en niet met de webshopnaam http://www.gwoonbedtextiel.nl terwijl ik hem wel aan heb staan.
    hoe los ik dit op.

    Beantwoorden
    • Jorrit van der Heide zei op

      Beste Johnn,

      Hartelijk dank voor je vraag. Jammer om te horen dat je problemen ondervindt bij het online zetten van je webshop. Ik heb mijn collega’s van de klantenservice gevraagd om contact met je op te nemen. Dan kunnen zij even kijken waar de schoen wringt en een oplossing vinden.

      Vriendelijke groet,

      Jorrit van der Heide

      Beantwoorden

Je kunt pas een reactie plaatsen nadat je ons privacybeleid en cookies hebt geaccepteerd. Om privacyredenen mogen wij jouw persoonsgegevens anders niet verwerken.

Klik onderaan de pagina op de blauwe button OK. Nadat je de pagina opnieuw hebt geladen, kun je een reactie achterlaten.

 

Deze website maakt gebruik van cookies voor onder andere Google Analytics. Deze melding verdwijnt zodra je de cookies hebt geaccepteerd. Meer informatie