Heb je genoeg aan een Sitebuilder pakket of heb je voor je project toch een hostingpakket nodig? Sommige dingen moeten we eerst uitproberen, voordat we weten of het wel de juiste oplossing is. Bij ons is dat ook mogelijk met de 30 dagen geld-terug-garantie voor alle producten. Dat past bij ons belofte ‘Webhosting #faireenvoudigd’.
Alle producten zonder risico testen: van webshop tot server
Het bijzondere aan de geld-terug-garantie is dat deze geldt voor alle producten, van webshops tot domeinen. Nadat je een product besteld hebt, heb je meteen de beschikking over het volledige pakket met alle beschikbare functies. Dit is bijvoorbeeld handig als je een webshop gekocht hebt en wilt kijken of het systeem past bij jouw bedrijf.
‘‘Er zijn geen uitzonderingen‘’, legt STRATO CEO dr. Christian Böing uit. ‘‘We hebben er alles aan gedaan om de 30 dagen geld-terug-garantie zonder beperkingen om te zetten. Daarom geldt de garantie bij nieuwe bestellingen voor elk product en eventuele extra features.’’
Onze tevredenheidsgarantie
Eénvijfde van de consumenten is ontevreden met minstens één van zijn mobiele telefoon-, internet of webhostingcontracten. Dit bleek uit het forsa-onderzoek “Telefoon, internet en webhosting: consumenten en hun aanbieders” van augustus 2016, uitgevoerd in opdracht van STRATO onder 1.000 Duitsers van 18 jaar of ouder. ‘’Ik wil geen klanten in ons bestand hebben, die ontevreden zijn met een product en alleen klant blijven, omdat wij hen daartoe middels oneerlijke opzegprocedures zouden dwingen’’, aldus Christian Böing.
Met de geld-terug-garantie bieden we klanten de mogelijkheid om onze producten uitvoerig te testen, zonder risico. Voor zowel zakelijke als privéklanten geldt dat zij hun bestelling binnen 30 dagen eenvoudig online kunnen opzeggen.
30 dagen geld-terug-garantie: zo werkt het
Je kunt heel eenvoudig vanuit je klantenlogin het betreffende product opzeggen. Onder het menupunt “Contract wijzigen” zie je al je producten. Ben je nog binnen de termijn van 30 dagen, vind je onder de knop “Pakket opzeggen” de optie “30-dagen geld-terug-garantie”. Met enkele klikken heb je je contract opgezegd en zullen wij het reeds betaalde bedrag terugstorten op je rekening. Anders dan bij sommige aanbieders storten wij het volledige bedrag van het pakket terug inclusief setupkosten. Het bedrag staat meestal binnen drie weken op je bankrekening.
Met de 30 dagen geld-terug-garantie geven we je de tijd om onze producten te leren kennen. Uiteindelijk willen we graag dat je tevreden bent en klant blijft!
M. Meessen zei op
Vorig jaar reeds opgezegd, nu weer een nieuwe afschrijving van €43,41 ontvangen. Zojuist weer opgezegd (22-11). Staat er vermeld dat per 11-11-2018 de annulering pas ingaat. Waar is de 30-dagen-geld-terug-garantie ? Wat een waardeloze afhandeling! Te triest voor woorden, ik zal NOOIT EN TE NIMMER STRATO AANBEVELEN !!! GEWOON NOOIT DOEN !!!
Ruud van der Zalm zei op
Hallo Martijn,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. In principe geldt de geld-terug-garantie voor de eerste 30 dagen na aankoop van een nieuw product. In dit geval zou ik je graag willen verwijzen naar onze collega’s van de klantenservice. Je vindt ze op Facebook, Twitter of gewoon via de telefoon.
Vriendelijke groet,
Ruud
Leonore Brand zei op
Als ik gebruik maak van de 30 dagen geld-terug-garantie. Neem dan wel mijn domeinnaam mee?
Ruud van der Zalm zei op
Hallo Leonore,
Bij opzegging kun je je domein verhuizen naar een andere provider. Meer informatie over een providerwissel vind je op onze Hulp & Contact-pagina: https://www.strato.nl/faq/article/29/Hoe-werkt-een-providerwissel-en-hoe-be%C3%ABindig-ik-het-contract-van-mijn-domein.html. Mocht je nog vragen hebben over je contract bij STRATO, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice.
Een fijne dag nog!
Vriendelijke groet,
Ruud
B .Zuur zei op
Klote bedrijf, krijg weer een nota , voor de derde keer! kan ik er weer achteraan bellen. Als je 1 keer in de database zit blijven ze nota,s doorsturen. Hoezo 30 dagen, wordt nu ale bijna een jaar achtervolgt! nooit weer strato
Sjef Huijbregts zei op
Goedemorgen,
Dit is natuurlijk heel vervelend en niet de bedoeling. Blijkbaar is de opzegging in onze administratie niet goed verwerkt. Ik heb dit zojuist doorgegeven aan mijn collega’s bij de klantenservice. Zij zullen dit corrigeren en je hierover nog informeren. Mijn excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sjef
Olga Ostaptchouk zei op
Mijn contract is op 22.09.2017 ingegaan, vervolgens is op 23.09.2017 geannuleerd/opgezegd.
Geen teken van de optie 30 dagen geld terug garantie.
Wel de nota met succes geïncasseerd. En bevestiging van beëindiging contract per 22.11.2017? Hoe kan dat??
Graag reactie van Strato
Sjef Huijbregts zei op
Hallo Olga,
Dat is jammer om te horen. Het klinkt alsof je gewoon recht hebt op de 30 dagen geld-terug-garantie en ik denk dat bij het opzeggen in de klantenlogin iets is misgegaan. Ik heb jouw vraag doorgegeven aan mijn collega’s van de klantenservice. Zij zullen hierover contact met je opnemen. Ik vertrouw erop dat jullie er samen uit zullen komen.
Ik wens je een hele fijne week toe!
Sjef
Bradley Methorst zei op
Goedenavond,
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem, ik probeer een server op te zeggen maar als ik op beeindigen klik dan kan ik hem pas stoppen over een jaar
Sjef Huijbregts zei op
Beste Bradley,
Sorry voor mijn late reactie. Ik zie dat je hierover inmiddels met een collega van onze klantenservice contact hebt gehad. Ik ga ervan uit dat hij het probleem ook heeft kunnen oplossen. Mocht dat nog niet het geval zijn, hoor ik het natuurlijk graag!
Met vriendelijke groet,
Sjef
Jordy zei op
contract beëindigd binnen 30 dagen vervolgens krijg ik dood leuk een mail dat of ik nog ga betalen hoe kan dit nou weer
Ruud van der Zalm zei op
Hoi Jordy,
Vervelend om te horen. In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze collega’s van de klantenservice via Facebook, Twitter of onze Hulp & Contact pagina. Zij kijken dan graag even wat er aan de hand is.
Vriendelijke groet,
Ruud
Ruud van der Zalm zei op
Hallo Marionne,
In dit geval zou ik je graag willen verwijzen naar onze collega’s van de klantenservice. Je vindt ze op Facebook, Twitter of gewoon via de telefoon.
Een fijne maandag!
Vriendelijke groet,
Ruud