Je e-mail is verstuurd.

Zo gebruikt u het STRATO-FAQ-center


Onze FAQ-databank geeft duidelijke uitleg met betrekking tot meerdere honderden vragen. Je vindt hierin zowel uitvoerige handleidingen rond om onze producten, als ook handleidingen met betrekking tot algemene technische begrippen. Wij willen graag dat je snel en precies de gezochte antwoorden op al je vragen vindt. In dit artikel lees je hoe je het FAQ-systeem het effectiefst kunt gebruiken.




1. Zoeken in het zoekvenster

Op de startpagina van het FAQ-center vind je in bovenin de pagina het zoekvenster, waarin je een zoekterm kunt ingeven. Veel opgevraagde termen (zoals bijvoorbeeld „FTP“) krijgen daarbij veel resultaten. Het loont zich daarom de zoekterm te beperken. De volgende mogelijkheden staan daarbij ter beschikking.

Categorie
De beperking tot een bepaalde categorie is alleen mogelijk als je al een STRATO product bezit of al weet welk product je zou willen hebben.

Voorbeeld: Je hebt een EasyWeb Paket en zoekt een artikel met betrekking tot het onderwerp „FTP“. Je kunt dan een kleiner aantal artikelen krijgen, als je in het keuzemenu 'Categorie' je pakket uitkiest en daarmee het aantal resultaten beperkt. Zodat gegarandeerd is dat alleen artikelen getoond worden, die met betrekking tot het EasyWeb geschreven zijn.



Ieder artikel heeft een eigen identificatienummer (ID:) Dit staat in het artikeloverzicht vooraan. Hinweis Onthoud de ID als je een FAQ-artikel behulpzaam vindt om dit later gemakkelijk te kunnen oproepen. Geef eenvoudig de ID in het zoekveld in. Je kunt natuurlijk ook meerdere termen in het zoekvenster ingeven. Zoek naar FTP en STRATO, vul dan FTP+STRATO in.

Zoek je naar FTP zonder de term STRATO, vul dan FTP –STRATO in het zoekvenster in.
Moet een preciesere tekst, zoals FTP-toegang, gevonden worden, zet dan de term tussen aanhalingstekens („FTP-toegang“).





2. Zoeken op rubriek


Je kunt als alternatief voor het zoekvenster ook tussen de drie hoofdrubrieken 

  • Nieuwe klant
  • FAQ
  • Contact
navigieren, om bij het gewenste resultaat te komen. Zoals u dat van Windows Explorer kent, wordt met een muisklik een mappenstructuur geopend, zodat je stap voor stap het aantal getoonde artikelen kunt begrenzen.

Nieuwe klant
In de rubriek nieuwe klant vind je de meestgestelde vragen voor nieuwe klanten.
Hier vind je ons productpalet en welk product het meest aan je wensen voldoet. Handig om te raadplegen, voordat je een keuze maakt.  

FAQ
Met een klik op de knop FAQ krijg je antwoord op veel gestelde vragen in duidelijke en begrijpelijke taal. Onze FAQ’s bieden een grote keuze van artikelen, van contract tot webshop. De te nemen stappen worden door screenshots aanschouwelijk verklaard.

Contact
Wanneer de gewenste informatie in onze artikelen niet te vinden is, kun je altijd het STRATO Mailcenter raadplegen met je vragen. Ons doel: 90% van alle vragen worden binnen 48 uur beantwoorden. Of gebruik onze competente service aan de telefoon. Bij al je  vragen kun je ons team van experts raadplegen. Op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur, en op zaterdag per e-mail.
Heeft dit artikel je geholpen?
Info: ee23ce5c192b07e3ec1199bb951b098096bda8a5