Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?
Wanneer er veranderingen zijn in je adresgegevens of bankrekeningnummer, of wanneer je bijvoorbeeld de tenaamstelling van je contract wilt wijzigen, dan kan je dit gemakkelijk via je klantenlogin aan ons doorgeven.
Kies rechtsboven Mijn account → Accountgegevens of links Accountgegevens → Klantgegevens en vervolgens de uitklapbare knop Klantgegevens.
Voer de gewenste wijzigingen in het betreffende veld in en bevestig je invoer onderaan met Opslaan.
Om juridische redenen kunnen de contactpersoon en de bedrijfsnaam niet online worden gewijzigd. Het formulier waarmee je naamswijzigingen kunt doorgeven vind je tevens onder menupunt Contracten. Het formulier bereik je ook via Mijn account → Contracten en vervolgens Je contract op een andere naam zetten. Je vindt een link naar desbetreffend formulier ook direct onder Accountgegevens → Klantgegevens.
De gegevens die je online onder dit menupunt verandert, worden uitsluitend in ons klantenbestand veranderd.
Wanneer je wilt dat wijzigingen bovendien bij de SIDN worden gewijzigd, hebben wij een ondertekend formulier van je nodig. Dit formulier kan je als .pdf-bestand downloaden. Klik hiertoe op het menupunt Mijn account → Contracten en kies vervolgens voor Domeinhouder wijzigen.
De gegevens die je online onder dit menupunt verandert, worden uitsluitend in ons klantenbestand veranderd.
Wanneer je wilt dat wijzigingen bovendien bij de SIDN worden gewijzigd, hebben wij een ondertekend formulier van je nodig. Dit formulier kan je als .pdf-bestand downloaden. Klik hiertoe op het menupunt Contract wijzigen en kies vervolgens voor Domeinhouder wijzigen. Je vindt een link naar desbetreffend formulier ook direct onder Klantgegevens wijzigen.

