Je e-mail is verstuurd.

Ondersteunde tekens in bestands- en mapnamen

HiDrive ondersteunt tekens in bestands- en mapnamen die in Windows niet worden herkend, zoals de tekens \ / : ? * ‘‘ < > |. Daardoor kunnen bestanden en mappen met deze tekens niet worden gedownload. De synchronisatiestatus in de tray toont dan een foutmelding. Daarnaast toont het HiDrive icoon in de taakbalk de melding dat een bestand of map een niet-toegestaan teken bevat. De synchronisatie van de overige gegevens gaat overigens gewoon door.

Zo corrigeer je bestands- en mapnamen die niet in Windows worden ondersteund:

1. Ga naar de webinterface van HiDrive op https://www.hidrive.strato.com.
2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
3. Ga naar de map of het bestand dat een niet-ondersteund teken bevat.
4. Geef deze een andere naam.

Heeft dit artikel je geholpen?
Info: 291ceca4eb6693983f3d81d5cde314224e3fe260