Een nieuw apparaat is zojuist geregistreerd in uw HiDrive
Een nieuw apparaat heeft zojuist verbinding gemaakt met je HiDrive
Maakt een onbekend apparaat voor de eerste keer verbinding met je HiDrive account? Dan stuurt ons systeem je automatisch een waarschuwing per e-mail. In dit artikel lees je waarom dit gebeurt.
Er is ingelogd via de browser
We gebruiken cookies voor de herkenning van inlogpogingen via de browser. Bezoek je de inlogpagina (https//my.hidrive.com) in privé- of incognitomodus? Dan kunnen deze cookies niet worden geplaatst. Je krijgt daardoor het automatische bericht dat een nieuw of onbekend apparaat heeft geprobeerd in te loggen.
Er is ingelogd met de app of software
Log je in met de HiDrive app of de HiDrive software? Dan vindt de autorisatie plaats zodra je de gebruikersnaam en het wachtwoord hebt ingevoerd en ‘Aanmelden’ kiest. Ben je al eerder via de app of de software ingelogd? Dan krijg je geen nieuwe e-mail wanneer je de app of software opnieuw opent. Ben je uitgelogd? Dan is het mogelijk dat je de e-mail tóch weer ontvangt zodra je opnieuw inlogt.
Een supportmedewerker is ingelogd
Heb je contact gehad met onze klantenservice en een supportvrijgave verstrekt? Dan krijg je de e-mail als één van onze supportmedewerkers inlogt. De e-mail vormt een bevestiging van de toegang tot je HiDrive en dient als controle en bescherming tegen toegang door onbevoegden.