Je e-mail is verstuurd.

Een nieuw apparaat is zojuist geregistreerd in uw HiDrive

Een nieuw apparaat heeft zojuist verbinding gemaakt met je HiDrive

Maakt een onbekend apparaat voor de eerste keer verbinding met je HiDrive account? Dan stuurt ons systeem je automatisch een waarschuwing per e-mail. In dit artikel lees je waarom dit gebeurt. 

Er is ingelogd via de browser

We gebruiken cookies voor de herkenning van inlogpogingen via de browser. Bezoek je de inlogpagina (https//my.hidrive.com) in privé- of incognitomodus? Dan kunnen deze cookies niet worden geplaatst. Je krijgt daardoor het automatische bericht dat een nieuw of onbekend apparaat heeft geprobeerd in te loggen.

Er is ingelogd met de app of software

Log je in met de HiDrive app of de HiDrive software? Dan vindt de autorisatie plaats zodra je de gebruikersnaam en het wachtwoord hebt ingevoerd en ‘Aanmelden’ kiest. Ben je al eerder via de app of de software ingelogd? Dan krijg je geen nieuwe e-mail wanneer je de app of software opnieuw opent. Ben je uitgelogd? Dan is het mogelijk dat je de e-mail tóch weer ontvangt zodra je opnieuw inlogt.

Een supportmedewerker is ingelogd

Heb je contact gehad met onze klantenservice en een supportvrijgave verstrekt? Dan krijg je de e-mail als één van onze supportmedewerkers inlogt. De e-mail vormt een bevestiging van de toegang tot je HiDrive en dient als controle en bescherming tegen toegang door onbevoegden.

Alle e-mails die STRATO verstuurt, bevatten een geldige STRATO DKIM-handtekening. Daarmee kun je de echtheid van de e-mail controleren. Weet je niet zeker of een e-mail van ons komt? Laat de e-mail dan via https://phishing-contact.strato.nl/ op echtheid controleren.
Heeft dit artikel je geholpen?
Info: 4b8bc362022e431d7432884c04e215b441e7f827