Je e-mail is verstuurd.

Wat is een contractoverdracht en waar moet ik op letten?

Bij een contractoverdracht zetten we je klantnummer inclusief alle domeinen en pakketten over op een andere persoon: de nieuwe contractpartner. Dit is dus iets anders dan een domeinverhuizing, waarbij slechts enkele pakketten of domeinen worden overgezet.

Voor een volledige contractoverdracht hebben we van de huidige contractpartner een verklaring nodig. Daarnaast moet de nieuwe contractpartner zijn toestemming geven. Beide verklaringen kun je ons toesturen met een speciaal formulier, dat je door beide partners laat ondertekenen.

Dit formulier (Contractoverdracht) vind je in de STRATO klantenlogin in het menu Contract wijzigen. Ga daar naar Je contract op een andere naam zetten.

Dit is belangrijk:

  • De rekeninghouder en de nieuwe contracteigenaar moeten dezelfde persoon zijn.
  • Vindt de contractoverdracht vóór het einde van de looptijd plaats? Dan kunnen we de niet gebruikte periode niet verrekenen.

Wat is een contractoverdracht-1.png

De nieuwe klant (contractpartner) neemt het volledige contract inclusief alle rechten en plichten over. We brengen hier dus ook de servicekosten voor de contractoverdracht én de lopende kosten in rekening.
Heeft dit artikel je geholpen?
Info: e8cb3139df8ab758ff2748812de05dbe5b58e95f