Je e-mail is verstuurd.

Hoe kan ik alsnog toegang krijgen tot een e-mailpostvak dat is vervallen?

Heb je de laatste domeinnaam in een hostingpakket verwijderd, bijvoorbeeld door het opzeggen of het verhuizen van dit domein? Dan kun je het e-mailpostvak van dit domein niet meer gebruiken. Dit is een postvak met een adres als ‘postvaknaam@jouwstratodomein.nl’. Het is echter mogelijk om de e-mails die nog in dit postvak aanwezig zijn te lezen of te kopiëren.

Ga hiervoor naar de klantenlogin en kies E-mailbeheer bij je pakket.

Deze postvakken kun je alsnog via STRATO Webmail benaderen of met je e-mailprogramma via POP3/IMAP. Als gebruikersnaam kies je dan backup_0001@Master-ID-van-het-pakket, bijvoorbeeld backup_0001@xxxxxx.nl.strato-hosting.eu. Het wachtwoord is het bestaande e-mailwachtwoord.

een e-mailpostvak dat is vervallen?-1.png Waarvoor is het Master-ID?

Weet je niet wat je e-mailwachtwoord is? Dan kun je via de klantenlogin een nieuw wachtwoord instellen.

Let op:
Is de opzegdatum van je pakket al verstreken? Dan kun je niet meer inloggen in de STRATO klantenlogin en kun je geen toegang meer krijgen tot je postvakken.
Heeft dit artikel je geholpen?
Info: f4530737f140878fc0ab2fbe800291cfb5afb935