Je e-mail is verstuurd.

Deblokkeren van e-mailpostvakken via de klantenlogin

Wil je de blokkering van een e-mailpostvak opheffen? Ga dan naar de STRATO klantenlogin en log in met je klantnummer en wachtwoord. Vervolgens ga je naar het pakketoverzicht van je pakket en klik je op »E-mail beheren«.

skl-overview-nl.png

Je vindt hier een overzicht van je postvakken. De geblokkeerde postvakken zijn gemarkeerd.

De volgende melding wijst je op de blokkering van je postvakken:

skl-mailbox-blocked-nl.png

Klik op »Nieuw wachtwoord in te voeren« van het betreffende postvak om een nieuw wachtwoord in te stellen. Het postvak wordt daarmee gedeblokkeerd.

skl-unblock-nl.png

skl-new-password-nl.png

Vervolgens wordt gecontroleerd of het nieuwe wachtwoord is toegestaan.

Let op: Als het nieuwe wachtwoord identiek is aan het oude, blijft het postvak geblokkeerd!

Zodra je een geldig nieuw wachtwoord hebt ingevoerd, wordt het postvak gedeblokkeerd.

skl-changes made-nl.png

Heeft dit artikel je geholpen?
Info: 750ccf4c4e31b755f9e5d0084a4a4197d7c6016e