FAQ #2164
Artikel editieren
Artikel weiterleiten

Kan ik mijn opgezegde contract of domein opnieuw activeren?

Heb je je contract of domein per ongeluk opgezegd? Of ben je vergeten om de opzegging te annuleren? Dan lees je hier hoe je het domein of contract toch nog kunt herstellen.

 

Inhoudsopgave Inhoudsopgave

 

Contract opgezegd

Je kunt je contract tot 30 dagen na de einddatum opnieuw activeren. De gegevens die op het moment van beëindiging nog in het contract stonden, kunnen hersteld worden.
Gaat het bij het opgezegde contract om een server? Dan kan het contract uiterlijk 7 dagen na de opzegdatum opnieuw worden geactiveerd.
Dit moeten we handmatig doen. Daarom berekenen we een bedrag van 30 euro per opdracht.

 

Let op: het herstelde contract heeft dan weer de reguliere looptijd.

 

Domein opgezegd

Domeinen die per ongeluk zijn opgezegd of om een andere reden nog nodig zijn, kunnen ook opnieuw geactiveerd worden. Dat kan uiterlijk 30 dagen na de opzegging.
Heeft een domein de status ‘RedemptionPeriod’? Dan kunnen we proberen dit domein opnieuw te activeren, maar is er geen garantie dat het ook lukt. Het terughalen van een domein uit de RedemptionPeriod vergt bovendien veel handmatige en technische inspanning. Hiervoor brengen we je eenmalig 90 euro per domein in rekening.
Staat je opgezegde domein nog niet in de RedemptionPeriod en wil je het herstellen? Dan betaal je slechts 5 euro per domein.

 

Let op: in beide gevallen hebben we een schriftelijke bevestiging van je nodig, waarin je aangeeft de kosten te vergoeden. Neem daarom contact op met onze support.

 

Opgezegd door STRATO

Heractivering is in dit geval niet mogelijk.

×