Je e-mail is verstuurd.

Wat is de support-toestemming en hoe stel ik deze in?

Uit privacy-overwegingen hebben onze supportmedewerkers geen toegang tot de (persoonlijke) gegevens en instelllingen van je pakket. Vaak kunnen zij je echter beter en sneller helpen als zij die instellingen en klantgegevens wél kunnen inzien.

Je kunt je gegevens tijdelijk zichtbaar maken voor onze supportmedewerkers. Deze support-toestemming kun je op elk moment weer intrekken of beperken. 

Inhoudsopgave Inhoudsopgave

1. Pakket en E-Mail vrijgave

Je vindt de optie in de klantenlogin van je pakket. Kies in het overzicht direct na inloggen het gewenste pakket. Scroll op de volgende pagina helemaal naar beneden om de support-toestemming te verlenen.

Via Pakketvrijgave kun je onze supportmedewerkers toegang verschaffen tot de gegevens voor je gehele pakket. Met E-mailvrijgave geef je alleen toegang tot je e-mail.

Support-toestemming-1.jpg

De toestemming is twee weken (14 dagen) geldig. Je kunt de toestemming ook eerder intrekken.

2. Webshop vrijgave (servicetoegang)

Om de Toegang voor ondersteuningsmedewerkers te activeren, log je eerst in in je STRATO Webshop Now.
Klik in de menubalk aan de linkerkant op Instellingen en vervolgens op Algemeen.

Support-toestemming-1.png

Rechtsonder vind je optie Toegang voor ondersteuningsmedewerkers waar je de toegang kunt toestaan.

Nadat je de servicetoegang hebt geactiveerd en een datum hebt aangegeven kun je de wijziging opslaan.

Heb je een STRATO Webshop besteld tot en met 17 december 2017, dan vind je de optie Servicetoegang voor ondersteuningsmedewerkers in je STRATO Webshop onder Instellingen -> Algemene instellingen -> Status

Support-toestemming-1.png
 

Heeft dit artikel je geholpen?
Info: bccaa286fc181ff8e7b6e7effb9acbee80616bc7