Artikel weiterleiten
Artikel editieren
Afdrukweergave
FAQ #458

Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

 

Wanneer er veranderingen zijn in je adresgegevens of bankrekeningnummer, of wanneer je bijvoorbeeld de tenaamstelling van je contract wilt wijzigen, dan kan je dit meestal gemakkelijk via je klantenlogin aan ons doorgeven.

 

Veranderingen kunnen eenvoudig online vanuit je klantenlogin worden uitgevoerd. Kijk hiervoor onder het menupunt Contractgegevens en vervolgens Klantgegevens wijzigen.

 

Hoe verander ik mijn klantgegevens?-1.jpg

 

 

Opmerking:

De gegevens die je online onder dit menupunt verandert, worden uitsluitend in ons klantenbestand veranderd.

Wanneer je wilt dat wijzigingen bovendien bij de SIDN worden gewijzigd, hebben wij een ondertekend formulier van je nodig. Dit formulier kan je als .pdf-bestand downloaden. Klik hiertoe op het menupunt Contract wijzigen en kies vervolgens voor Domeinhouder wijzigen. Je vindt een link naar het in te vullen formulier ook direct onder Klantgegevens wijzigen.

 

Hoe verander ik mijn klantgegevens?-2.jpg

 

Om juridische redenen kunnen de contactpersoon en de bedrijfsnaam niet online worden gewijzigd. Het formulier waarmee je naamswijzigingen kunt doorgeven vind je tevens onder menupunt Contract wijzigen. Het formulier bereik je ook via Klantgegevens wijzigen en vervolgens Formulier voor naamswijziging.

 

Let erop dat er een Nederlands adres en een Nederlands bankrekeningnummer opgegeven moet worden.

 

×