De belangrijkste vragen over je factuur
Waar vind ik mijn facturen?
In de klantenlogin vind je alle facturen die bij je klantnummer horen. Na het inloggen met je klantnummer en wachtwoord selecteer je links bovenin je scherm je klantgegevens en ga je naar Online factuur. Daar vind je alle rekeningen in chronologische volgorde. Lees voor meer informatie ook het hele artikel: Hoe krijg ik als STRATO klant mijn facturen?
Waar vind ik mijn factuurnummer?
In de rechterbovenhoek op je facturen staan je klantnummer en het identificatienummer voor je factuur. We kunnen vragen over je facturen sneller beantwoorden als je het klantnummer en het factuurnummer bij de hand houdt. Ontvang je facturen per e-mail? Dan staat het factuurnummer (het begint met DRP) in de onderwerpregel. Kijk voor meer informatie in dit artikel.
Herinnering of aanmaning
In het contract met STRATO staat dat je jouw facturen via automatische incasso betaalt. Als we het bedrag niet kunnen afboeken, sturen we je een herinnering en daarna een aanmaning. Eventuele bankkosten en administratieve kosten moeten we dan helaas doorberekenen.
Ik heb een aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?
Kijk in de klantenlogin of er onbetaalde facturen zijn. Na het inloggen met je klantnummer en wachtwoord zie je in het linkermenu de optie Online factuur. Niet-betaalde facturen zijn extra benadrukt. Je kunt hier de automatische incasso opnieuw laten uitvoeren. Dit geldt niet voor openstaande facturen van pakketten die je al hebt beëindigd en facturen die al aan een incassobureau zijn overgedragen. Houd er rekening mee dat we bij uitblijven van betaling je pakket blokkeren.