Je e-mail is verstuurd.

HiDrive software: synchronisatiestatus van bestanden en mappen

De status van de synchronisatie van bestanden en mappen herken je eenvoudig aan de icoontjes waarmee de gegevens zijn gekenmerkt.

Inhoudsopgave Inhoudsopgave

Status van de icoontjes


sync_success.png De synchronisatie is voltooid.

sync_execute.png De synchronisatie is bezig.

sync_error.png Er zijn fouten opgetreden tijdens de synchronisatie.


Wat doe ik als er geen icoontjes worden weergegeven?


Als er geen icoontjes worden weergegeven, volg dan deze stappen:

  1. Start »regedit.exe« als administrator.

  2. Ga naar de volgende key: 
    HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/ShellIconOverlayIdentifiers.

  3. Hier worden alle subkeys alfabetisch weergegeven. De volgorde van de sleutels is relevant voor de herkenning. De items die beginnen met »HiDriveOverlayIcon« moeten op de eerste plaats staan.

  4. Verander de volgorde van de subkeys door ze te hernoemen (bijvoorbeeld door de naam van de subkey »HiDriveOverlayIcon« vooraf te laten gaan door meerdere spaties) of door ongebruikte subkeys te verwijderen.

  5. Start je computer opnieuw op om de wijzigingen die je hebt gemaakt te activeren.

Houd er rekening mee dat hernoemde keys niet automatisch worden verwijderd tijdens een de-installatie van de HiDrive-software.


Waar vind ik een overzicht van openstaande fouten?


Je vindt een foutenoverzicht op de instellingenpagina. Je kunt deze bereiken via het »HiDrive-Symbol« in de taakbalk rechtsonder. Een klik op het symbool opent de instellingen. Als bestanden en/of mappen niet konden worden gesynchroniseerd, zie je rechtsboven een driehoek met een uitroepteken. Door erop te klikken wordt een pagina geopend waar je het foutenoverzicht kunt openen.

settings-error-nl.png

Een klik met de rechtermuisknop op het HiDrive symbool opent een overzichtsvenster waar je ook het foutenoverzicht kunt vinden.
Heeft dit artikel je geholpen?
Info: 60c899035b184736dc1587a01fd4b5384a578d2b