Logo STRATO
  • Menü

Over ons

STRATO Webhosting: fair, eenvoudig & voordelig

  • Webhosting in de EU
  • Gecertificeerde datacenters
  • 2 miljoen klanten
  • 4 miljoen domeinen in beheer
  • Professionele klantenservice
Britta Schmidt

Britta Schmidt

Britta Schmidt is sinds april 2022 in het management van STRATO GmbH en dochterbedrijf Cronon GmbH verantwoordelijk voor personeel en financiën. In 2021 werd zij al benoemd tot Chief Financial Officer (CFO) bij IONOS, waar zij behalve voor de financiële aspecten ook de verantwoordelijkheid draagt voor de People Services.

Zij heeft meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van financiën en Investor Relations. De tot bedrijfskundige en industriekoopman opgeleide manager begon haar carrière in de financiën in 2007 bij Siemens Enterprise Communications (tegenwoordig: Atos). Vanaf 2010 was Britta Schmidt in verschillende functies actief op financiële afdelingen bij Scout24, waar zij onder andere verantwoordelijk was voor de beursgang in 2015 en talrijke transformatieprojecten aanstuurde. Van 2020 tot 2021 was zij CFO van Autoscout24 en heeft zij leiding gegeven aan het afsplitsen van AutoScout24 uit de Scout24-groep en aan de opbouw van een zelfstandig merk en een zelfstandige organisatie.

Dr. Markus Noga

Dr. Markus Noga

Markus Noga is sinds april 2023 verrantwoordelijk voor alle technologische thema's in het management van STRATO. Op hetzelfde moment werd hij Chief Technology Officer (CTO) bij IONOS.

In deze rol leidt Markus Noga de technische productontwikkeling van alle internationale hosting- en cloudproducten, inclusief de merken Arsys en FastHosts. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de infrastructuur van de STRATO en IONOS datacenters in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Groot-Brittannië en de VS, inclusief het IONOS Wide Area Network en Data Center Networks.

Markus Noga begon zijn carrière bij Booz Allen Hamilton (nu Strategy & PWC). Van 2011 tot 2020 werkte hij bij SAP, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor het opzetten van de HANA Enterprise Cloud en de afdeling Machine Learning/AI. Van 2020 tot 2023 werkte hij bij SUSE, het laatst in de rol van General Manager voor de afdeling Linux. Markus Noga studeerde informatica aan de Universiteit van Karlsruhe, waar hij ook promoveerde.

Hüseyin Dogan

Hüseyin Dogan

Hüseyin Dogan is sinds 2018 bij STRATO verantwoordelijk voor alle operationele taken en de afdeling HR People Experience. Daarnaast werkt hij sinds 2017 als Chief Operating Officer (COO) voor IONOS en is daar ook verantwoordelijk voor initiatieven op het gebied van ESG en milieubewustzijn.

Dogan heeft ruim 20 jaar ervaring in leidinggevende functies in diverse internationale e-commercebedrijven en in de financiële dienstverlening. Voor zijn tijd bij STRATO en IONOS was hij Managing Director Customer Service bij Amazon Duitsland, waar hij van 2015 tot 2017 verantwoordelijk was voor de klantenservice en klantbeleving. Daarnaast was Dogan meer dan zeven jaar actief als Director EMEA Operations bij PayPal. In deze functie gaf hij leiding aan de operations teams in alle EMEA-markten.

Hij begon zijn carrière in 2000 bij General Electric, waar hij verschillende leidinggevende posities in de financiële afdeling bekleedde. In zijn laatste functie was hij daar Head of Retail Banking, Strategy and Sales Controlling.

STRATO Customer Care

Illustratie: STRATO klantenservice

Of je nu advies nodig hebt bij de keuze van het juiste hostingpakket of vragen hebt over het beheer van je server: de meer dan 150 professioneel opgeleide servicemedewerkers van STRATO staan je snel en vriendelijk te woord. Elk jaar worden er meer dan 1,8 miljoen verzoeken van klanten behandeld. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail, social media en ook telefonisch, zonder extra kosten.

Regelmatige trainingen zorgen ervoor dat ons team jou vriendelijk en deskundig helpt. De kwaliteit van onze dienstverlening wordt voortdurend gemonitord. Dit gebeurt bijvoorbeeld met behulp van gespreksopnamen en analyses van klantenfeedback. Na elk contactmoment heb je de gelegenheid om een beoordeling achter te laten over zowel het bedrijf en de producten als de ervaring met de klantenservice.