Persbericht STRATO biedt kosteloze up- en downgrades op ieder moment

Berlijn, 07-09-2017
Alle klanten van hosting- en cloudaanbieder STRATO kunnen voortaan op ieder moment overstappen naar een groter of kleiner pakket. Zo’n up- of downgrade gaat eenvoudig per muisklik in de klantenlogin zonder extra kosten. “De individuele behoeften van onze klanten veranderen voortdurend. Als partner van onze klanten helpen we hen met producten die aansluiten bij eventuele veranderingen binnen hun bedrijf of in hun privéomstandigheden", zegt dr. Christian Böing, CEO van STRATO.

Klanteninitiatief #faireenvoudigd
Het op ieder moment up- & downgraden is een verdere uitbreiding van het klanteninitiatief #faireenvoudigd, dat in september 2016 werd gelanceerd. Daarmee biedt STRATO haar klanten diensten aan die eerlijk en eenvoudig in gebruik zijn. Flexibel wisselen is ook het onderwerp van STRATO’s nieuwe tv-reclame die vanaf 10 september te zien zal zijn.

De beste oplossing voor elk bedrijf
Bij webshops kunnen klanten bijvoorbeeld van start gaan met een beginnerspakket en, als ze succesvoller worden, overstappen naar een groter pakket. “Elke klant betaalt dus alleen voor wat hij echt nodig heeft", aldus Böing. “Dat klanten ieder moment een kleiner pakket kunnen kiezen, nemen we op de koop toe. We willen liever tevreden klanten met een kleiner pakket dan iemand die ongelukkig is met zijn oplossing ", benadrukt Böing.

De pakketwissel is mogelijk binnen de productgroepen mail, sitebuilder, hosting, webshops en HiDrive.

Meer informatie en enkele voorbeelden staan op https://www.strato.nl/blog/van-pakket-wisselen.