Artikel weiterleiten
Artikel editieren
Afdrukweergave
FAQ #3235

Klanteninformatie: zo werkt STRATO tijdens de COVID- 19-pandemie

STRATO is een Berlijns bedrijf met ongeveer 500 medewerkers. We hebben al enkele weken geleden uitgebreide maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus (SARS-CoV-2) zo veel mogelijk in te dammen. De gezondheid van onze medewerkers en partners komt op de eerste plaats, samen met het storingsvrij aanbieden van alle STRATO producten en diensten.

 

Klantenservice: we blijven bereikbaar

Hoewel onze support-experts op verschillende locaties werken, zijn we nog steeds bereikbaar via de verschillende kanalen. Wel verzoeken we je vragen zo veel mogelijk via ons contactformulier of social media te stellen. Aan de telefoon kan het tot langere wachttijden komen. Je vindt onze contactgegevens op www.strato.nl/faq.

 

STRATO datacenters: het hart van het bedrijf

Onze datacenters in Berlijn en Karlsruhe vormen het hart van ons bedrijf. Ook hier hebben we belangrijke veiligheidsmaatregelen genomen om de soepele dienstverlening te garanderen. De medewerkers van het datacenter zijn geïsoleerd van alle andere bedrijfsafdelingen. Ze werken bovendien in verschillende teams die geen persoonlijk contact met elkaar hebben. Alleen medewerkers die ter plaatse onmisbaar zijn, mogen de datacenters betreden.

 
Blijf gezond!

Hoewel onze support-experts op verschillende locaties werken, zijn we nog steeds bereikbaar via de verschillende kanalen. Wel verzoeken we je vragen zo veel mogelijk via ons contactformulier of social media te stellen. Aan de telefoon kan het tot langere wachttijden komen. Je vindt onze contactgegevens op www.strato.nl/faq.

×